Внимание! Обновленный сайт находится в режиме настройки. Возможны ошибки в работе.
Ua Ru
Останнi новини

Друк банеру

Хочете замовити банер в Черкасах і не знаєте як і де це зробити? Бажаєте більше дізнатися про технології виготовлення рекламного банера? Вам потрібен банер, але Ви не знаєте як проконтролювати його якість? Наші фахівці написали цей огляд спеціально для звичайного замовника, без використання заумної професійної термінології і не цікавих наукових і технічних викладок.

Що таке банер?

У першу чергу банер - це Ваш особистий рекламний носій. Друк банеру є одним з основних видів широкоформатного друку. Технологія друку полягає в нанесенні шару фарби на гнучку основу. За класифікацією банера відносяться до зовнішньої реклами, рідше до внутрішньої (інтер'єрної, індор-) реклами. До переваг використання банерів традиційно відносять мобільність, швидкість виготовлення, універсальність використання, відносну легкість монтажу, інформативність і широке охоплення потенційної цільової аудиторії (при правильно прорахованому маркетологами місці, часі та умовах експонування). Важливу роль в ефективності впливу банера грає його дизайн - особливості дизайну банерів ми розглянемо у відповідній статті, в розділі Дизайн, що буде корисно як замовникам, так і дизайнерам, які мають не дуже великий досвід у створенні макетів для друку банера.

Які види банерів бувають?

За типом несучої основи банери бувають: литі і ламіновані (банерна тканина Frontlit).

Ламінований банер виготовляється багатошаровим методом, що помітно знижує його експлуатаційні характеристики - банер досить ламкий, не стійкий до температурних змін, при низькій температурі стає крихким, при тривалому використанні непідвернуті края скручуються в сторону зображення. Так само, потрібно знати, що фарбувальний пігмент лягає на ламіновану основу трохи гірше, ніж на литу, ламінований банер не можна спаювати, а при склеюванні скотчем характеристики склейки знижуються. Доцільним є використання ламінованих банерів для короткострокових акцій, 1-3 місяці в теплу погоду або всередині приміщень.

Литий банер виготовляється методом цільного лиття, тобто основа виходить однорідна, пластична. Литий банер не втрачає пластичність при перепадах температури, що дозволяє виконувати його монтаж при мінусових температурах. Поверхня литого банеру ідеально підходить для нанесення пігменту, що збільшує яскравість, однорідність і терміни протистояння принта негативному впливу навколишнього середовища. Литий банер відмінно спаюється, клеїться - збірні банери великих розмірів виготовляються тільки з литої основи.

За якістю друку банери поділяються на банери для зовнішнього застосування і банери інтер'єрні.

Зовнішні банери зазвичай друкуються сольвентним (рідше УФ) друком якістю 360 dpi (dpi - кількість точок на дюйм) і 720 dpi, на машинах з крупною точкою друку. Сольвентний друк досить токсичний, має стійкий "хімічний" запах, але є одним з найбільш стійких до зовнішніх впливів. УФ друк ще більш стійкий, набагато менш токсичний, зазвичай помітно якісніший, але за ціною значно дорожчий за сольвентний. Якість друку достатня для перегляду сюжету з відстані більше 3-х метрів, при ближчому розгляді стають чітко помітні крапки, з яких складається принт.

Інтер'єрні банери друкуються екосольвентними, УФ, латексними та водними чорнилами, зазвичай якістю 1440 dpi і більше, принтерами з дрібною і супердрібною точкою друку - якість доходить до якості фотодруку.

Так само є спеціалізовані банери для світлової реклами (банерна тканина Backlit), так звані просвітні банери, які використовують у лайт-боксах, скролерах та інших видах зовнішньої світлової реклами - вони однаково яскраво передають сюжет, як з включеним підсвічуванням, так і без нього.

І є банери для двостороннього нанесення принта (банерна тканина Blackout), з чорним прошарком всередині тканини, що дозволяє експонувати сюжет одночасно на обидві сторони банеру, без ризику просвіту і накладення зображень на сонці або інших джерелах яскравого світла.

Де використовуються банери?

Найбільш поширений монтаж банерів дюбелями на фасадах та інших відносно прямих цільних несучих основах, а так само розтяжка банерів шнурами, тросами та хомутами в (або) на контурних конструкціях: рамах, бігбордах, брендмауерах. Так само часто банери використовують в розтяжках над дорогами і тротуарами, в підвісах за одну сторону і при виготовленні транспарантів. Використовуються банери і при виготовленні переносних (мобільних) рекламних конструкцій: павуків, ролл-апів, брендволів та ін. У індор-рекламі часто монтують банери на промисловий двосторонній скотч, в якості рекламних, фонових і декор-носіїв.

Що таке дешевий банер?

Як усі ми знаємо, в цьому світі все має свою ціну. Яка ціна виготовлення банеру? Вартість банера складається з ціни самої банерній тканині, ціни пігменту, використованого для друку, амортизації друкарського обладнання і ступеня жадібності продавця. Відповідно, найдешевший банер буде виготовлений з найтоншої (полегшеної) ламінованої основи (яка порветься при більше, ніж мінімальному навантаженні на розтягнення), надрукований безрідним китайським пігментом (який помітно вигорає вже на 3-4 місяць використання) на дуже давно б/у принтері (з широкими білими смугами і з дуже помітним невлучанням у колір макету) не дуже високооплачуваним друкарем (якому, в принципі, глибоко плювати на все)... Якщо всі ці параметри готового банера вас влаштовують - немає сенсу переплачувати більше. Реально топова якість потрібнао далеко не всім і це правда.

Який вибрати банер?

З основою ми вже розібралися: для короткострокових, одноразових і не дуже вимогливих до якості виробів вибираємо ламінований банер, у разі зовсім короткострокового використання - полегшений; для капітальних, багаторазових, мультісезонних і всіх великих проектів - тільки литий. Якість друку: для зовнішнього використання бордів, великих площин і експонування з великої відстані, зовнішній друк - 360 і 720; для внутрішнього використання і експонування з відстані ближче 1 метра, інтерьєрка - 1440 і крутіше. Для розтяжок на люверсах (металевих кільцях) на тверду основу люверс зазвичай ставлять на відстані 50 см, для розтяжок на тросах - 30 см і менше. Для довгострокових проектів з експонуванням під вітровим навантаженням і банерів великої площі контур обов'язково проварюється. І останнє ... При виборі виконавця Вашого замовлення, обов'язково запитуйте зразки використовуємих матеріалів і РЕАЛЬНОГО принта саме тієї машини, на якій буде друкуватися банер. Порядні рекламщики самі розкажуть і покажуть де ви можете побачити їх банери, експоновані 2-3 і більше років без втрати яскравості принта )))

Бажаєте замовити банер - зв'яжіться з нашими менеджерами.