Ua Ru

Норми законів про рекламу виключно українською мовою

Всім нашим замовникам, партнерам і колегам, нагадуємо, що з 16 січня 2020 року набувають чинності норми законів про обов'язкову українську мову реклами.

Мовою оригіналів можуть розміщуватися тільки зареєстровані ТМ. При цьому клієнт повинен нам надати скан свідоцтва про реєстрацію ТМ або скан заявки на подачу на реєстрацію ТМ з відміткою Укрпатенту. При цьому звертаємо увагу, що законом не передбачено використання в рекламі транслітерації або перекладу англомовних слів, як раніше ми практикували, коли не було реєстрації ТМ.

 

Стаття 32. ЗУ Про забезпечення функціонування української мови як державної

Державна мова у сфері реклами

1. Мовою реклами в Україні є державна мова. 

Стаття 6 ЗУ «Про рекламу»

Мова реклами

1. Мовою реклами є державна мова.

2. Об'єкти права інтелектуальної власності у рекламі використовуються мовою, якою їм наданий правовий захист відповідно до законодавства про охорону прав інтелектуальної власності.

 Ответственность за нарушение  требований о языке рекламы предусмотрена в виде штрафа в размере  5 стоимостей размещения рекламы.

Стаття 27. Відповідальність за порушення законодавства про рекламу

 2. Відповідальність за порушення законодавства про рекламу несуть:

1) рекламодавці, винні:

у замовленні реклами продукції, виробництво та/або обіг якої заборонено законом;

у наданні недостовірної інформації виробнику реклами, необхідної для виробництва реклами;

у замовленні розповсюдження реклами, забороненої законом;

у недотриманні встановлених законом вимог щодо змісту реклами та у замовленні розповсюдження реклами, в якій не дотримано встановлені законом вимоги щодо її змісту;

 4. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, за поданням державних органів, зазначених у статті 26 цього Закону, або самостійно у випадках, передбачених цією статтею, крім тих, які віднесено виключно до компетенції Антимонопольного комітету України та які регулюються законодавством з питань авторського права та суміжних прав, накладає штрафи у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, на:

рекламодавців за вчинення дій, передбачених пунктом 1 частини другої цієї статті, - у розмірі п'ятикратної вартості розповсюдженої реклами;

Повторне вчинення перелічених порушень протягом року тягне за собою накладення штрафу у подвійному від передбаченого за ці порушення розмірі.

Реклама