
Для підвищення корпоративної впізнаваності і в комплексі розробленої для турагенства "Феєрверк мрій" навігаційної реклами, виготовлені штендери (тротуарні установки) з елементами фірмових стилів мережі "Гарячі тури" і безпосереднього замовника - регіонального представника мережі. Для можливості швидкої заміни носія з інформацією, що періодично змінюється, на одному з штендерів були закріплені акрилові кишені-віконця. Враховуючи складні погодні умови місцевості, де розміщені виробів, були закріплені (забетоновані) спеціальні кільця, для можливості кріплення штендерів у вітряну погоду і для реалізації антивандальних заходів.
Використані технології та матеріали:
основа - металевий профіль, листовий оцинкований метал, пластикові заглушки
кишені - прозорий POLYSAN з двостороннім скотчем 4300
нанесення зображень - плівка ORACAL 641 з широкоформатним сольвентним друком якістю 720 dpi, укочення плівки, порошкове фарбування